måndag 15 februari 2010

Familjen Grund!

Nu kan vi äntligen titulera oss som Familjen Grund. Lilla Elide är nu född och ligger vid mitt bröst och snusar så sött.
Den 11/2 föddes hon här på Västerås Lasarett. Klockan hann slå 13.59 innan hon behagade komma ut. Men ack vad underbar hon var och är. Helt klart värt värkar, smärta och trötthet. Nu njuter vi bara alla tre av varandra. Min älskade Matte är hemma hos oss och kommer vara det ca 1 månad framöver. Det känns så skönt att ha honom hemma. Han fixar och han donar. Passar upp på mig och lillgrodan. Han skämmer verkligen bort mig.) Men just nu så njuter jag bara av allt. Minsta lilla pip hon har för sig e gulligt. Hela hon e gullig, söt, vacker, spännande helt enkelt underbar! Man kan bara inte få nog av henne. Livet är helt underbart!

Live long and prosper u all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar